jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Jag vann!

Publicerad 2016-02-11 21:56:28 i Äntligen mamma

Denna trots, denna trots...
Jag har bestämt att den inte ska få knäcka mig. Jag har börjat välja mina strider och kämpar med att behålla lugnet och inte höja rösten. Tis och ons gick över förväntan bra. Idag kom ett utbrott på kvällen. Dessa förbenade duploklossar! Det var inte långt från att jag slängde dem. Hon öser ut dem över hela golvet, sen ligger de där så man trampar på dem.

Det tog mig över 1h men hon plockade till sist upp dem. Jag gav mig inte. När hon väl insåg att mamma inte ger sig så fick jag höra ett f'låt. Fick en kram sen plockade hon upp dem med min hjälp. 
Efter det gick allt bråkfritt. Borsta tänder, borsta håret, på med jamas och somnade på studs.

Imorgon är en ny dag. Hoppas på lika bra dag som de senaste 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela