jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Nya familjen

Publicerad 2016-02-13 15:27:06 i Äntligen mamma

Har långt om länge äntligen fått tag i min frisör som idag kom ut till oss och friserade hela familjen.  Vilken jädrans lyx alltså!

Jag fick äntligen håret slinga med som jag länge velat göra. Fria händer fick hon på oss alla och vi är mkt nöjda med resultatet. Tom olof verkligen tacka och var så nöjd.

Det blev rätt mkt kortare mitt hår, men det var verkligen bra slitet med och det var bara det slitna hon tog.

Igår chockade loppan oss genom att bajsa på toan. Synd bara att hon 5 min senare fortsatte bajsa i blöjan.... 
Det var de lyckade försöket. Men det är ju klart ett steg närmare att lyckas.

Igår gav jag mig även ut på vår första långpromenad utan olof.
Eh... med alla viljor inblandade,  loppans, hundens, knorren och min, var det nog jag som var tröttast av alla. Och det var inte promenadens förtjänst om jag säger som så...

Imorgon är det alla hjärtans dag.
Har bästa presenten på g till älsklingen... ska bara lyckas fixa den idag med.








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela