jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Renoveringssug

Publicerad 2016-02-05 18:36:37 i

Har när sitter och ammar, sett ett och annat program dom bygglov och äntligen hemma. 
Har i samma veva en vän som "boar" i hemmet nu och pappa som behöver riva ut i halva huset pga vattenskada (igen). 
I höst/sommar ska även vi bygga ut och allt detta ger mig just nu ett jäkla sig på att få renovera/bygga nytt.

Jag har massor av tankar som jag skulle vilja ta tag i. Dock lär det inte bli mkt av ngt just nu med tanke på att vi befinner oss mest i soffan med en liten koalabjörn vid bröstet.

Men herregud vad jag längtar tills vi drar igång här hemma! Bara att få inreda ovanvåningen och den nya hallen... oh la la!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela