jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

tyst och tomt...

Publicerad 2016-02-01 11:26:13 i

Idag fick loppan gå sin första dag på förskolan sen lillasyster kommit hem. Konstigt känns det. Här är tyst och tomt!!!

Loppan blev dock glad i morse när jag sa att vi skulle dit. Har nog aldrig sett henne ha så bråttom att få på sig kläderna och vilja ut. Min älskade stora tjej!

Olof fick komma hem till lämningsdags för jag hade inte redat det annars. Jag ska hämta i em och imorgon ska jag lämna själv. Jag bävar redan för detta...

Inget gick smort i morse om jag säger som så. Båda ville och behövde ha hjälp samtidigt. Och att amma och klä på / borsta tänderna  / borsta hår mm samtidigt är inte ngt jag fixar. Man skulle varit en bläckfisk! 
Så morgonen imorgon kommer bli spännande..
Kommer bli mkt spännande att se hennes reaktion idag när lilla knorren och jag kommer och hämtar henne idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela