jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

BM besök idag

Publicerad 2016-01-07 13:06:59 i Graviditet

10.2 kg + visar vågen.
Hjärtljudet 150.
Magen gått ner till 35.
Protein och glukos upphöjt.
Blodtryck bra.

Jahapp....
Då väntar vi vidare.
Ska från och med idag anteckna rörelserna hela tiden så jag har koll på bebisen.
Ny tid 14 och sen tar förlossningen över den 20.
Så kul ska vi inte ha att vi väntar till den 14. Om jag får bestämma.

Men växt hade jag gjort trots att magens mått var mindre. Som min bm sa. Nu ser man ju tydligt att du är gravid. Jaha, jag misstänker att det inte synts innan med tanke på hur ofta jag fått påpeka att nej, jag har inte ätit många kakor 😂

Inatt har jag haft lite molande värk som avtog på morgonen igen. Så besviken. Hade hoppats att det skulle dra igång nu. 

Så vi väntar vidare...

Kommentarer

Postat av: Sara Selander

Publicerad 2016-01-11 16:22:30

Någon speciell anledning till att du ska anteckna rörelserna? 😯

Svar: Ja... för att jag inte varit tillräckligt observant hur ofta knodden rör sig och min bm blev lite orolig för att det var för lugnt. Men med facit i hand nu efter notering så är det bara jag som inte tänkt på rörelserna. Dvs allt är bra och inget att oroa mig för 😊
Daria D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela