jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

BVC

Publicerad 2016-01-28 13:55:14 i BVC

Igår var vi iväg på vårt första bvc besök.
Första gången för mig på det nya stället. Mkt trevlig sköterska (eller vad e de som tar hand om oss?) tog emot oss. Vi pratade om allt möjligt och det visade sig att hon visste vem min gamla chef var på Sommarsol. Vilket ledde till att vi pratade mkt om just den arbetsplatsen.

Knodden gick igenom gårdagens besiktning 😉
Hon har precis som jag misstänkte, gått om sin födelsevikt med hela 50 g.
Som hon sa, bra kräm i mjölken. Och ett matvrak har vi.

Inatt slog hon nytt sovrekord.
23.30 sista målet och vaknade idag 08.45
Och inte med ett gråt utan med ett gulligt "knorrande".
Åh du milde vad jag hoppas detta är en fortsatt trend!

Igår fick hon även sitt första bad. Badet gillade hon. Sen blev hon akut hungrig och hade inte tålamod till att bli torkad.
Lilla snäckan...

Kommentarer

Postat av: Sara Selander

Publicerad 2016-01-28 15:04:40

Så kär! Kan jag titta förbi nästa vecka? Tis, ons eller tors? 😊

Svar: Tack 😊 Absolut! ons är vi på bvc vid 9.15 men annars tror jag inte att ngt är inbokat.
Daria D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela