jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

%@#&%@@#!!!

Publicerad 2016-01-10 20:34:51 i Graviditet

Jag skonar er från min dåliga franska.
Igår när jag skulle till tvättstugan så halkade jag och slog mig rätt rejält. Som tur så ramlade jag bakåt nerför backen så knodden tog inte skada.
Det var även snö så jag blev aldrig blöt när jag låg där och kräla för att ta mig upp.

Idag har det tinat och nu på kvällen så regnar det blandat med snö.

Tror ni inte jag gör samma sak nu igen? Som tur återigen ramlade jag bakåt. Skillnaden denna gång är att jag sträckte mig rejält i ljumsken (för jag har ju inte alls ont i de partierna redan) och jag blev dyngsur precis hela baksidan in på bara skinnet. Och innan jag kom upp!!!

Jag har ett par väl valda ord men nöjer mig med valet av rubriken. Förbannad och öm är jag ivf!

Kommentarer

Postat av: Sara Selander

Publicerad 2016-01-11 16:21:12

Fy fan! Min värsta fasa! Vilken tur att både du och bebis är hela!

Svar: ❤ det ska ju inte snöa ngt mer nu denna v ivf så vi slipper förhoppningsvis fler fall 😂
Daria D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela