jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

fröken matvrak...

Publicerad 2016-01-27 12:20:14 i Allmänt

Idag slog lilla fröken matvrak nytt sovrekord. Från kl 00.00 till 08.15, jag tackar och niger å det ödmjukaste. Äntligen har jag fått igen min sömn och jag slipper sitta och gäspa om dagarna. Jag vet att det kommer komma nätter jag inte kommer få sova. Jag vet att detta kanske bara är tillfälligt att hon sover som hon gör. Men jag håller tummarna och tårna för att detta är en fortsatt rutin. Att hon fyller storasysters skor.

Idag är det dags för BVC. 
Ska bli mycket spännande att se hur mycket hon väger idag med tanke på vilket litet matvrak hon är. 

Loppan har även hon fått bättre aptit och börjat äta mer ordentligt. Överväger om jag ska låta henne få börja på förskolan nästa v eller om jag ska hålla henne hemma en vecka till. Är så kluven hur jag ska göra. 

Har äntligen börjat röra lite på mig igen. Tyvärr är inte vädret riktigt med mig om kvällarna nu så blir ingen lång runda på kvällen med hunden. Men alla steg jag tar är åt rätt riktning. Och det är så skönt att kunna traska på utan att det gör ont eller att jag flåsar ihjäl mig.

Annars sitter jag hemma och "glor". Amningen tar en himla tid. Kopia på syster sin.
Jag passar på lite då och då att smita iväg till affären för att komma utanför tomten då och då.

Njuter med en liten i hemmet igen. Älskar doften av bebisar. Deras mjukhet. Deras söta gnyende..
Hade glömt bort allt detta! Bebisar är hur mysiga som helst ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela