jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Nöt! Nööt! Massor av nööööt!

Publicerad 2016-01-09 12:17:08 i Graviditet

Jag syftar på snö alltså, men använde mig av loppans ord.

Jag älskar att det är vitt ute. Jag njuter och ser inte problem som många andra. Jag ser ljusa kvällar/nätter. Jag ser glad dotter och hund. Jag ser roliga lekar. Jag hör knarr under skorna. I just love it!

Vad jag mindre gillar är att jag är så satans begränsad just nu. Jag fixar inte att gå ut och leka med loppan I snön. Jag fixar inte att gå ut med hunden i snön. Jag fixar knappt att sopa av snön från bilen. Och detta får mig att vilja gråta!

När vi får snö så får jag vackert sitta på åskådarbänken just nu.
Jag hatar att vara så begränsad! 
Och nej där är ingen bebis på g. 
Men vem fan hade velat ut i denna kylan när man är van vid 37 grader?!

Nästa bm besök är flyttad till redan måndag. Undrar om det blir ngt mer därefter eller om jag sen ska invänta den 20 och att jag blir kallad till förlossningen?

Den får komma när den vill bara det inte blir den 18 på kusinens dag. För då lär den väl aldrig bli firad på sin dag mer än från min familjs sida..
Det är en stor önskan dock att den kommer NU så jag kan börja fungera normalt, för jag HATAR att vara så begränsad och handikappad som jag är just nu! Urk!

Sorry för detta gnäll. Bara de som varit/är höggravida förstår vad jag menar. Ja om inget annat de som inte struttar runt med höga klackar i v 41 som om de inte vore gravida...

Jag skulle behöva få tvätta med. Har inte gjort det på ett par v nu och det börjar eka här och där i garderoberna.
Fan att jag måste gå ut, runt huset, för att komma ner till tvättstugan! 😣

Nåja.... snart kommer O hem efter att ha varit iväg som var dag. Få har han en ny pulka med sig hem och vi ska ut i snön. 
Jag ska nog passa på att köra till affären då och inhandla lite katrinplommon till mig så min mage kan fungera normalt igen. Detta är allt annat än himmelrike just nu.

Ciao..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela