jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Nyårslöfte

Publicerad 2016-01-01 13:06:21 i

2 löften jag absolut kommer hålla i år.

1. Gå ner minst 10 kg
2. Få ett minskat midjemått 

Och svårt kommer det inte att bli 😂

Hoppas ni alla haft en underbar nyår kväll! 
Själva firade vi den med kräftstjärtar med avokado, sallad och creme fraiche till förrätt.
Oxfile, hasselbackspotatis, bea, vitlöksfrästa champinjoner och sallad.
Vit chokladpanacotta med passionsfrukt och faktiskt även creme Brulee till efterrätt (beslutsångest).
Alkoholfritt bubbel till middag och 12 slag. 

Loppan avslutade 2015 med att själv kissa på toan och började 2016 med samma bedrift. Jippie!

Ny oskriven bok påbörjas idag. Spännande vad detta året kommer ge oss. Det enda jag vet är att vi kommer utökas i familjen och att en utbyggnad kommer att ske. Resten är en överraskning.

God fortsättning till er alla ❤💕


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela