jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Nytt år

Publicerad 2016-01-04 10:08:43 i

Idag är det 4 år sen Thomas tog livet av sig.
6 år sen min morbror dog (2 januari)
Bla 1 år sen snart som laszlo hamna i respirator.
Anders dog, Matti kvävdes till döds osv.
En massa andra otrevliga saker som skett under början av div år.

Samtidigt som jag tycker om nytt år, massor med oskrivna blad, är jag lika livrädd för vilka tråkiga besked jag ska få. 

Idag är det som sagt 4 år sen min styvbror drog sitt sista andetag. 4 år sen som Laszlo hittade honom hängandes i dörren. 4 år sen han kämpade med sina knappa krafter för att försöka lyfta ner han fortfarande varma kropp.

Jag hoppas laszlo är så "virrig" idag att han inte kommer ihåg detta. Annars blir det en jobbig dag för honom..

Kommentarer

Postat av: Sara Selander

Publicerad 2016-01-04 14:23:24

Svåra minnen du bär på ❤ Men snart får du även något kärt denna månaden.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela