jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Nytt BM besök

Publicerad 2016-01-11 15:50:07 i Barnmorske/läkarbesök

Då var det dags igen.
Inte ens en vecka har gått men jag tog mig dit långsamt men säkert i min gungande pingvinstil.
Blodtryck ok.
Protein ok.
Magen växt till 36 cm.
Bebisens hjätljud galopperade bokstavlligen iväg idag.
Vi var uppe på 180!!!! och vände ner till 159...
Herregud vad det galopperade innan det gick ner.

Min barnmorksa sa att det var verkligen ett piggt barn i magen.
Och hon trodde när jag frågade om storlek att det kunde aboslut ligga på 3,5 kg eller mer.
Neeeeeeeeej är ungefär min tanke gällande detta.
Jag är LIVRÄDD för att spricka och jag var så enormt lättad över att loppan vägde bara ynka 2980 g och följde sin mamma precis som hon ska.
Vad e det för en heffaklump jag bär på? Måste den följa sin pappa så väl? Räcker det inte att det är en tidsoptimist som pappa sin??

Ny tid på måndag för BM och sedan har jag tid på fölossningen på onsdag nästa vecka.
Så får de se om de sätter igång mig eller om jag ska gå och plågas ett tag till.
Jag slipper gärna vänta tills den 20, men det vet nu ju redan ;)g


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela