jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Uttråkad

Publicerad 2016-01-10 12:08:19 i

Funderar på att klä på mig å loppan å dra till affären och köpa tvättmedel. 
Men då ramlar latheten över mig. Loppan sitter och gäspar och det är eg lunchtid.
Längtar tills jag kan röra mig utan att behöva vevas igång... 😂

Ivf tillbaka till tvätten. 
Har googlat och läst på. Frågat runt och även på forum. Verkar som att Lidls egna tvättmedel ska vara super för tvätten. Så blir till att ta mig bort till Lidl och testa. Det kan inte bli sämre än vad det är nu. Dvs att tvätten inte blir riktigt ren. Är sååå trött på att inte få kläderna riktigt rena. Och alla irriterande fläckar på loppans kläder som inte vill gå bort. Trots vanish och yes...
Blir allt annat än billigt att köpa nya kläder för att fläckar inte går bort. Så nu blir det att dra till med hårdhandskarna och hitta ngt som för en gångs skull fungerar och inte bara kostar pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela