jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Ingen kul start på dagen...

Publicerad 2016-07-15 09:59:42 i Allmänt

Tv är igång tyst i bakgrunden. Radion igång med då loppan kör allt på en och samma gång. Jag hör inte vad som sägs och tittade inte heller direkt. Satt och åt frukost med loppan när blinkande lampor på tvn får min uppmärksamhet. Texten som rullar får mig att sätta mackan i halsen.

Terrorattack i Nice.
Min lillasyster är där!!!

Jag bröt ihop innan jag fick tag i Daday och fick höra att allt är ok. Lillsyss skulle egentligen varit där men de bestämde sig för att strunta i det och skulle åka dit idag istället. 
Änglavakt.

Jag vill bara få hem henne. Nu!

Vad är det för en sjuk värld vi lever i?
Vad är det för fel på alla dessa jävlar som vill döda en massa oskyldigt folk?!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela