jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Mina små sessor

Publicerad 2016-07-16 19:38:08 i Allmänt

Jag älskar er till månen och tillbaka.
Jag älskar er långt utanför universums gränser.
Ni kommer ge mig grått hår i förtid.
Jag kommer koka av ilska stundvis.
Jag är och kommer även i framtiden bli utmattad och trött.
Jag älskar er lika mycket för det.

Men en sak är säker.
Jag behöver en dag för bara mig själv om jag inte ska gå på knäna tom höften snart.
En dag där jag bara kan få vara egoistisk och bara behöva tänka på mig själv.
En dag där jag kan klä mig lite snyggare, fixa till håret kanske tom lägga en lätt ögonskugga på.
En dag som jag får umgås med bara vuxet folk, där jag kan få skratta, inte tänka på vilka ord jag säger, kunna äta/dricka utan att inte låta bli att fresta.
En dag. En.

Jag älskar er ofantligt mycket trots att jag behöver denna dag.
Jag saknar mina vänner så sjukt mycket att jag bara vill gråta. Gumsi, Anna, Jenny.... Varför bor vi så långt ifrån varandra? 

Jag är utmattad och känner just nu ingen glädje i mig. Jag känner mig så sjukt ensam. Jag längtar till att få jobba lite. Ha ett vuxet socialt liv. Att få komma hemifrån mer än för att åka till affären. 

Men så ler ni mot mig, lägger era mjuka händer i mitt ansikte och mitt hjärta smälter för er gång på gång. Men den där dagen för mig själv. Herre Jesus vad jag längtar!!!







Kommentarer

Postat av: Sara Selander

Publicerad 2016-07-17 11:20:02

💕💕💕

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela