jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Varför inte?

Publicerad 2016-07-01 17:33:00 i Allmänt

Och då rök årets första tomater som skulle bli röda......

Jag kommer bli gråhårig i förtid.
Tack och lov så åker hon I skrivande stund till morfar och mormor så jag får samla nya krafter.

OM de kommer orka med henne dvs och inte ringer imorgon i panik för att jag ska hämta på studs.

Min älskade terrorist. 
Lika skönt som det ska bli att vara barnfri ikväll och loppanfri i helgen, lika mycket om inte mer kommer jag att sakna henne redan ikväll.

Men herregud vad gott det ska bli med en cider ikväll!!!!!


Min älskade terrorist ❤❤❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela