jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Bitande känsla

Publicerad 2016-06-28 13:58:06 i Äntligen mamma

Jag har skrivit det tidigare och nu ser jag dem! 2 riskorn kommer snart bryta genom. Och det känns. Hon vill gärna bita tag ordentligt numera. Saliven rinner så det mesta blir blött.

Och fått upp ögonen för vad vi äter har hon med fått.
Igår satt hon i min famn när vi titta på film och faktiskt syndade med lite sourcream and onion stjärnor. Fick tag i min hand och mitt finger och knyckte en stjärna för mig. Tänkte att jag låter henne smaka. De smälter i munnen och hon lär säkert inte gilla dem ändå. 

FEL!!!

Hon mumsade i sig hela med god aptit och knyckte en till som hon även suttade i sig.
Jahapp.... dags att börja med smakportioner uppenbart. Och gärna smaksatt med! 

Igår drog första riktiga sommarlovsveckan igång. Vi var i Klippan och mös hos morfar, mormor Daday och moster Laila.
Idag drog vi en tur till stranden och plockade lite snäckor och stenar. Blåste dock lite väl mycket och kallt så vi åkte hem och målade naglarna istället. Mycket stolt tjej här hemma nu!

Midsommar är över och nu är vi inne på andra halvan av året. Spelar go latinomusik och önskar vi var utomlands istället. Hoppas vi kan få till en liten kort resa i år. Vet dock att det kan bli tufft i och med bygget som ska starta om någon månad om allt går vägen. 

Saknar mina resor. Saknar det riktigt mycket faktiskt. Saknar dyka med. Friheten under ytan..









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela