jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Dop

Publicerad 2016-06-03 08:27:07 i Allmänt

I helgen som gick hölls det dop för livan.
I en klänning som i år är 99 år gammal.... knappt så man vågade hålla henne i den i rädsla över att den går sönder...

Lilla livan uppskattade dock inte dopet. Hon gjorde en repris på sin syster. Vaknade på morgonen och somnade 5 min innan dopet började. Typiskt! Loppan brydde sig inte men livan är livan.
Det blev för mycket för henne. Vilket ledde en vit in att hon sedan grät genom hela ceremonin. 
Min syster sjöng och spelade vilket jag inte fick höra ett ord av tyvärr.

Livan är mer känslig för ljud och stim har jag märkt. Tyckte så synd om henne. Värmen gjorde inte saken bättre heller. 

Men nu är hon döpt. Olivia Molly ❤
Vår älskade lilla livan.











Min syster är världens sämsta fotograf. Inte nog med att bilderna till största del är kassa så fylla hon min mobil med 500 foton från själva kyrkan. Mer än hälften är bara att radera. Suck...
Men, denna gång har jag i varje fall foton från dopet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela