jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Ge mig...

Publicerad 2016-06-22 23:06:09 i Äntligen mamma

En stor dos energi. Tack!

Loppan har sen ett par kvällar bak däckat in vid 19 snåret, tom strax efter kl 18. Detta har ju givetvis resulterat i tidiga mornar. Någon tom innan kl 6.

Ingen bra kombo dagar som hon går i skolan då hon vill redan sova kl 9 när det är dags att bege sig till skolan. Och där sover hon först efter kl 12.

Det värsta är inte att hon vaknar tidigt. Hon är en snäll tös. Hon går och kissar, får välling och sitter bänkad framför tvn. Det värsta är att innan allt detta hinner hon väcka livan som även hon är en sjusovare. 

Detta resulterar i att jag är mögtrött på dagarna. Kommer inte i sängs i tid trots detta då allt ska fixas på kvällen. Skit oxå rent ut sagt. 

Idag var sista riktiga dagen i skolan. Imorgon ska hon vara med på midsommarfirandet 2 h, sen är det sommarlov till slutet på augusti. 
Undrar hur detta ska gå 😂

Om huset ser ut ngt som gud glömde idag, vill jag inte veta hur det kommer se ut sen. Men men. Nu blir det kvalitetstid i mängder ❤







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela