jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Hur dum får man vara?

Publicerad 2016-06-18 01:14:44 i Allmänt

Ibland har jag "otur" när jag tänker. 
Och vissa dagar hatar jag mig själv för att jag slarvar så.

Jag har varit duktig på att LoA, och jag har fått mycket via det: utbildning, min stora kärlek, två underbara små prinsessor och förhoppningsvis snart även min mamma nära mig.

Jag vet att LoA fungerar, så varför i hela fridens namn slarvar jag då med detta?

Det är dags att ändra på saker och ting. Nu jädrans börjar jag om igen. In med mer LoA i mitt liv och med start från och med nu, dagligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela