jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

đŸ”« mig i gryningen, typ!

Publicerad 2016-07-01 00:47:20 i AllmÀnt

Idag Àr ingen bra dag.
Ville sÀga upp mig och ta hunden och fly.
Varför samarbetar dessa tvĂ„ donnor mot deras egna mamma undrar jag ibland. 

Tycker mest synd om stackars Livan i all denna röra idag. Inte konstigt hon Àr gnÀllig och inget passar nÀr hon fÄr lyssna pÄ en massa gnat, tjat och skrik en hel dag. Tycker fan synd om henne att behöva vÀxa upp pÄ detta vis.

Hoppas att hon inte blir förstörd för framtiden bara Àr min enda tanke.

Kan sÀga att jag njöt av att vara en lÄng stund i tvÀttstugan idag. Synd bara att det var efter att bÄda lagt sig.

Dagens meningar som gĂ„tt i repris hela dagen. 
- Sitt ner i soffan.
- Hoppa inte i sĂ€ngen. 
- Kasta inte saker.
- Plocka upp efter dig det du kastat.
- Sluta lĂ€gga dig pĂ„ Olivia. 
- Sluta skrika.
- Vad sa jag precis till dig?
- Sluta knipa Olivia i kinderna och nÀsan.
- Sluta skrika Olivia i huvudet. 
Osv osv...

Det vÀrsta Àr att Olivia bara skrattar nÀr hon gör allt hon inte fÄr, vilket naturligtvis trimmar upp donnan Ànnu mer.

Som sagt, đŸ”« mig i gryningen, tack.
LÀngtar tills imorgon och hoppas pÄ att regnet ger vika sÄ hon kan bli ordentligt rastad. Annars fÄr vi bli genomsura, jag orkar inte med en repris pÄ idag.


Kommentarer

Postat av: Sara Selander

Publicerad 2016-07-01 07:28:54

Vi behöver en paus!!!

Svar: Ja verkligen đŸ˜© hur hemskt det Ă€n lĂ„ter...
Daria D

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inlÀggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela