jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

12 nätter

Publicerad 2016-03-29 14:42:04 i Äntligen mamma

Jag är så sjukt imponerad över loppan. Har sedan länge funderat på hur man skulle göra den dagen man skulle sluta med napp. Och när.
Skulle vi ge dem till kaninerna i hembygdsparken eller ge dem till tomten eller ja ngt hitte på.
Inget av detta har behövts. Det är 12 nätter nu som vi inte haft napp. 3 gg har hon frågat efter den inte mer. Och inget gråt när vi sagt nej.
Jag som trodde detta skulle bli svårt. 
Betydligt svårare med blöjan har jag märkt.
Men idag berättade de stolt på förskolan att hon faktiskt bajsat på pottan där.
ÄNTLIGEN! 

Knorren blev 10 v igår. Hon har blivit en riktig snackefia. Det snackas hur mycket som helst så fort hon är vaken. Och när hon sover så sover hon. Herregud med grejer jag har hunnit med. Dock inte inne med städningen som jag borde men med sådd och plantering OCH städning av "mitt" trädgårdsrum i garaget. Jag vet. Fel rum som städades men riktigt gott att fått det gjort.

Nu är äntligen våren på gång. Underbart!




Sjukt gott ungerskt vin som jag kan rekommendera 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela