jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Det går framåt

Publicerad 2016-03-20 22:06:01 i Äntligen mamma

Trots att loppan är sjuk så går det över förväntan bra. Tredje natten i rad utan napp. Och fram tills natten har vi varit napplösa länge nu.

Kanske kanske att vi kan sluta med den helt snart. Sen är det verkligen bara blöjan kvar. Men de kommer när hon är redo.
Först ska vi beta av febern som sitter i en fjärde dag idag...

Knorren har börjat att rossla rejält med. Hoppas verkligen att det stannar där. Dreggla ngt enormt har hon börjat göra med. Det är väl lite väl tidigt för tänder får jag hoppas! 

Imorgon är jag själv hemma med 2 barn var av en sjukling. Ser inte framemot det kan jag säga.. men bara att bita ihop.




Syns så tydligt att hon inte är kry. Mitt fina lilla hjärta ❤❤❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela