jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Eller inte...

Publicerad 2016-03-12 15:44:28 i

Väla/IKEA.
En lördag.
Skjut mig.

Vi skulle bara snabbt in och köpa den där byrån.
Och ta körkortsfoto.
Och snabbt slänga i oss lunch.

Bara att ta sig in i amningsrummet var ju en lögn.

Nej men jag sitter här inne hela familjen och låter våra 3 barn (4 år och upp) leka i "lekrummet". Vi blockerar platser och har en fet kundvagn och barnvagn med in.
Jaså ni vill komma in och byta blöja/amma?
Vilken otur för er att vi var här först. Typ.
Och alla andra som fanns där inne med vagnen och sambon. Kunde inte den ena delen stannat utanför med vagn? Så man liksom åtminstone kan GÅ IN i rummet?

Vad jag längtar tills nästa gång.
Eller inte....



Fanns faktiskt en positiv sak med resan dit.
Vi träffade Martin som jag inte pratat med på jädrans länge. Saknar han faktiskt lite.

En positiv sak till.
Jag slapp tänka på att fixa lunchen idag.

Och en tredje positiv sak.
Jag fick en förvaringsmöbel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela