jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Fröken sjusovare

Publicerad 2016-03-22 08:29:24 i Äntligen mamma

När man vill de ska vakna tidigt så sover de länge och tvärtom. 

Är i valet och kvalet om jag ska låta loppan gå till skolan idag. Men har bestämt mig för att låta bli. Dels är förkylningen och hostan kvar. Men det värsta är att hon inte riktigt vill äta. Vill inte skicka en unge som ätit en halv äppelklyfta till frukost...

Sen sover knorren gott fortfarande! Jag har försökt väcka henne men nej. Hon suttar vidare i sömne och sover gott.
Varför sker inte detta när man vill sova länge?
Och varför kan de båda inte sova lika länge?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela