jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Håller tummarna

Publicerad 2016-03-19 21:15:14 i Äntligen mamma

Sjukorna fortsätter att hålla klorna i loppan. Ikväll hostade hon så att hon kräktes. Nyduschad och fin satt hon i soffan och mös. Precis druckit sin välling. Ut kom allt. För hon äter ju så bra när hon är sjuk med. 38.9 i feber.
Suck...

Blir ingen gympa imorgon och absolut ingen förskola nästa vecka som det ser ut nu.
Jag håller tummarna för att knorren är skyddad via amningen nu. Vill verkligen inte att även hon ska bli förkyld igen och feber. Ber till gudarna för att hon är lika stark i immunförsvaret som loppan var i den åldern och jag totalt däckad i influensa. 

Annars fick man ju lite vårkänsla en stund idag 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela