jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Ogräs...

Publicerad 2016-03-09 14:38:23 i Allmänt

Man skulle kunna tro att knorren är ett ogräs så som hon växer. Hon är långt över linjen både på längd och vikt.

Åkte till bvc för ett besök. 5380 g och 58.5 cm lång. Allvar!?
Idag åker storlek 56 ut och 62 ner i lådan. Får inte på henne ytterkläderna längre utan att halvt bryta armen på henne. Vem gav henne dunderhonung kan man undra?

Hon är inte ens 8 v och behöver redan storlek 62. Är det ens normalt? 😊 hon brås verkligen på pappa sin storleksmässigt. Hoppas kläderna kommer passa rätt i säsong av det vi har...

Var på utvecklingssamtal med loppan idag. Hon är uppenbart en snäll och glad loppa på förskolan. Alla som kommer efter hon kommit dit hälsar hon på och kramar om tydligen. Hoppas hennes snälla glada sätt kommer fortsätta alltid. Jag ska göra allt jag kan för att fostra henne till en snäll och glad tjej med ett starkt självförtroende.

Ignoransen som vi upplever här hemma upplever de även där när det är ngt hon tycker är tråkigt. Tydligen är hon en riktig pysselfia som kan sysselsätta sig i timmar om det är ngt hon tycker är kul. Hon stänger tydligen av hela världen när hon är koncentrerad på det hon gör. Lilla loppan.

Helt sjukt vad tiden går fort.


Man vill ju bara äta upp dessa kinder 😂


Puss extramorfar Laszlo!



Busar med mormor. Att köra runt med rullstolen är sååå kul. 


"Loll Loll syssor", vad det nu betyder.... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela