jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

påskägg

Publicerad 2016-03-27 09:29:20 i Äntligen mamma

Som barn har man det bra. Påskägg från alla! Som vuxen efter att man fått barn får man inga påskägg längre. Fördelen är att man slipper de extra kalorierna men gott godis tackar jag inte nej till 😉

Gällande då påskägg till de små. Om man säger till att de får plocka ut chokladen i den för att loppan än idag INTE får godis, då vill jag fan inte få svar tillbaka som lyder följande: -Det får ni själva ta bort.

Men om ni nu inte kan respektera att vår dotter inte äter godis än, så bara ge blanka fan i att ge henne ett ägg. Om det nu är så besvärligt att plocka ut chokladen innan.

Hur tänker folk?
Nu blev chokladen utplockad innan ägget gavs, men jag vill verkligen inte höra sådana kommentarer när man ber att INTE ge henne godis! Gör vad ni vill med andra men inte med vårt barn.

Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela