jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Saknar....

Publicerad 2016-03-24 16:58:37 i

Fick idag på morgonen en riktigt resekänsla i kroppen. Den där, varmt-ute-utomlands-känslan.

Jag ville bara ta mig en god moooojitodrink, trycka i mig lite snacks, ta på mig flip-flops, sätta mig på en varm altan och titta på folket. Dansa lite till sköna toner. Ta en cigg. Shoppa på ngn marknad vart jag känner mig nöjd när jag fått prutat till mig ett bra pris. Känna mig brun och fin. Inte vilja åka hem. Ha ågren för att åka hem. Ni vet allt sånt man gör utomlands. 

Min resetarm skriker. Jag saknar att resa så sjukt mycket. Jag saknar att dyka ännu mer. Jag saknar den sköna känslan jag hade i kroppen av frihet när jag backpacka ute i världen. Herre jisses vad jag saknar detta.
Jag vill packa en väska till oss alla och dra. Jag måste utomlands snart. Jag måste!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela