jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Skämtar den med mig?

Publicerad 2016-03-03 14:29:14 i Äntligen mamma

Jag vet att man inte ska väga sig. Och ännu mindre var dag. Men det har tyvärr blivit så denna v.
Idag visade vågen att jag har gått ner mer än 2 kg redan denna v! Jag tror att min våg skämtar med mig. Om det mot förmodan stämmer har jag nu bara 1.3 kg kvar för denna graviditet. Det kan ju skilja på om man precis sketit eller inte 😉

Jag hoppas att det kommer gå lika lätt och enkelt de resterande 15 kg som jag vill ner. Och gärna några kg extra som bonus. Vilken dröm det hade varit. Kanske att jag verkligen får använda min garderob i år. Hoppar jämfota av glädje i så fall!

Loppans toabestyr är nu rena drömmen. Hon ska bara komma ihåg varje gg hon är kissnödig att gå på toa, så är vi snart blöjfria dagtid ivf 😊

Annars händer det inte så mkt här hemma....
Mer än att knorren visar framsteg hela tiden.
Snart lämnar de mig och flyttar hemifrån 😢😢😢

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela