jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

stress

Publicerad 2016-03-16 13:12:00 i Äntligen mamma

Stress, stress och åter stress. 
Tiden räcker inte till på mornarna trots att jag är uppe i god tid. Man kan verkligen inte planera i detalj med småttingar. Helt plötsligt behövs en blöja bytas eller en amning krävs. Och där sprack tidsschemat.

Det hjälper inte heller när loppan helt plötsligt glömmer att det är overallen hon ska ta på och börjar roa lillasyster istället.

Vad gör man?

Mamma är på väg hit i skrivande stund och jag längtar till att få träffa henne. Jag längtar till att hon bor närmare oss så vi kan ses oftare. 

Men idag är det vååååår!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela