jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Varför?

Publicerad 2016-03-24 07:44:57 i Äntligen mamma

När vi kan sova länge så vaknar loppan tidigt.
När vi ska upp tidigt sover hon länge.
Varför är det så?

Igår var vi tillräckligt friska  för att få lov att gå till skolan. Trött var hon igår kväll och slocknade på soffan redan kl 18.30.... Fullt påklädd och inga tänder borstade.

Knorren har fått en rälig hosta med sin förkylning. Man ska verkligen inte googla! 
Fick upp hur mkt som helst om RS virus. Här satt jag en stund med panik. Tur att jag kan sansa mig rätt snabbt. Varför ska folk alltid skriva det värsta?
Jag följer min magkänsla istället och lade ner projekt Google... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela