jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Wohoo!

Publicerad 2016-03-01 10:24:56 i Allmänt

Ställde mig på vågen idag, med kläder på, och det visade sig att jag tappat ytterligare nästan 1 kg. Nu är det bara 2.5 kg kvar. Hoppas att det inte bara var vågen som spelar mig ett spratt eller en tillfällig vikt när jag vägde mig. Jag vet att jag eg inte ska använda vågen som referens utan ett måttband. Men alla mina 3 som jag har när jag syr, har konstigt nog fått ben.... hm...

Hade besök av Stina och lilla Cornelis igår som är 3.5 mån. Shit vad fort tiden går! Han hade hunnit bli så stor redan. Får mig att inse att verkligen ta vara på tiden så mycket som det bara är möjligt. 

Loppan kämpar (eller det är nog vi i för sig) vidare med toan. Det går verkligen lättare för var dag. I morse hade hon inte ens någon panik när hon skulle krysta och stunderna tills att det är dags har onekligen kortats ner. Så Nice! 
Det finns hopp om detta 😊

Lilla knorren växer vidare. Hon har börjat prata sen en tid tillbaka och det är så underbart glädjande att ha kommunikation med henne. Även om jag vet att det innebär att hon blir större för var dag som går.

Kanske dags att börja planera hennes dop. Vem ska man fråga att ha som fadder denna gång... jobbigt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela