jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Yes!

Publicerad 2016-03-15 20:21:51 i Allmänt

Jag har äntligen fått olof till att säga ja!
Nu pratar vi inte frieri dock. 
Vi pratar hönor!

Om jag lovade att själv ta hand om dem så gick han med på det. Och gissa vad jag svarade på det...

Jag vet precis vart de ska vara. Och nu längtar jag till egna ekologiska ägg. Goda fina ägg. Med gul gula. Och lyckliga hönor. Kanske en tupp... 


Vad jag längtar tills att få göra allt jag tänkt.. 

Ikväll är knorren lite väl knorrig. Misstänker att hon suttar för att få loss mer mjölk. Men det känns som hon äter upp mig. Suger ut allt och bara lämnar skinnpåsar kvar. Jag blir uppäten!!

Och trött är jag. Hjälp. Hade kunnat gå och lägga mig redan. Kanske ska fundera på det då jag måste vara på bvc tidigt imorgon. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela