jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

24 h

Publicerad 2016-05-09 23:26:20 i Allmänt

Varför är det bara 24 h på ett dygn? Och vart tar dessa timmar vägen? Kan man undra...

Innan fick jag så mycket gjort när loppan är på förskolan. Nu får jag inte gjort ett skit känns det som.

Knorren tycker det är lite småjobbigt med värmen och vill inte äta eller sova ordentligt som hon brukar. Först idag har jag fått amma ordentligt hela dagen. De andra dagarna har det gått mycket ersättning istället. Ogillas....

Loppan var hos morfar hela helgen vilket gav oss mer tid till staket/inhägnad av tomten. Nästan klara. Vi hade behövt en dag till. Och hade inte knorren misstyckt värmen så hade det varit klart. Men det är inte lätt att vara liten och inte kunna säga vad som är fel.

Oavsett hade jag behövt några timmar till per dygn.

Snacka om explosion! Älskar detta väder. Älskar att se hur allt blir grönare och börjar blomma förfullt. Och denna goa värme alltså! Märks det var en kass sommar med tanke på att jag gläds extra mycket i år känns det som. Eller så är det för att jag inte är gravid i år. Eller inte lika fet som året innan heller. Inte för att jag är smal alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela