jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

7 kg

Publicerad 2016-05-02 09:57:57 i Allmänt

7 kg mindre sen 22 februari. 
Gott som fan om jag får uttrycka mig så. 3 kg kvar till mitt första minidelmål. Sen 5 kg kvar till mitt riktiga delmål. Efter det 5 kg till och sedan 5 till blir en superbonus. 

Fina vädret dök upp nu och med detta som ett brev på posten en förkylning, halsont, irriterad i öronen och klen som en björkakvist. Torkad sådan. Blir ingen direkt ork till promenader längre än nödvändigt.

Knorren har gått upp till storlek 68 nu. Vårt lilla ogräs. Hon snackar så vi får sår i öronen 😉

Loppan är Superduktig på att roa lillasyssor. De har så härligt skratt ihop. Varför får jag aldrig det på film?

Ska försöka ta ork och sätta mig där ute i solen. Det är ju fantastiskt nog även vindstilla idag! Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela