jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Bröllop

Publicerad 2016-05-23 18:56:12 i Allmänt

Ngt jag vackert fått erfara under mina år, är att jag uppenbart har bra smak gällande killar 😉

Jag har aldrig strulat eller blivit tillsammans med någons ex, däremot så har mina ex tagits över av andra. Och då menar jag inte av folk jag inte känner utan av vänner och nära bekanta.

Tanken har någon gång slagit mig att om det gud förbjude skulle ske, att olof och jag går skilda vägar... vem skulle "ta över honom"?
Jag kan idag inte komma på någon, vilket borde vara ett bra tecken!

I helgen stundade flertal bröllop, men ett var mer speciellt än andra. Min kompis och mitt exstrul (som jag typ hade förhållande med men ändå inte i över 1 års tid) gifte sig då. 
Och det glädjer mig faktiskt, att mest troligt, om det inte var pga mig, så skulle de aldrig träffats. Men i helgen blev de man och fru.
Och jag gissar att denna cirkel genom detta blev sluten. Jag önskar dem all lycka.

Nu inväntar jag bara mitt egna frieri. Så min cirkel oxå blir sluten. Men jag lär väl bli gråhårig och halvt död innan jag får uppleva det. Och ngt helstekt svin på mitt bröllop lär väl inte heller ske. Så jag får drömma vidare. En dag i mitt nästa liv kanske jag får uppleva det. Tills dess får jag njuta av detta.

Mer kärlek åt folket önskar jag. Mer lycka ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela