jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Dop

Publicerad 2016-05-27 09:39:57 i Allmänt

I helgen stundar äntligen dopet.
Detta innebär massor med jobb i helgen.
Vilket innebär att jag måste handla det sista idag.
Och jag känner verkligen inte för det.
Jag är trött och vill sova.
Hur är det ens möjligt med 2 barn som lade sig tidigt igår och vaknar idag kl 07.45?

Jag hörde på radion för ett tag sen en rekommendation. De rekommenderade att par med barn skulle leva som skillsmässopar 2 dagar i veckan. Ena dagen där mamman får göra vad hon vill utan några krav och en dag till pappan med samma förutsättningar. Detta för att rädda förhållandet.

Jag har funderat en hel del gällande detta och det vore fan i mig ingen dum idé. Att jag hade fått nyttjat detta....

Jag älskar mina barn. Jag älskar dem så det gör ont. Men vissa dagar så hade jag verkligen behövt att få lov att vara "själv". Jag försöker lösa det genom att åka iväg och handla - själv. Men inte ens det ger mig "njutning" längre. Och jag känner mig stressad så fort jag är iväg. Varför?
Den andre känner aldrig en stress när de är iväg? Kan jag inte bara få njuta 1 h någon gång?
Jag är så nära till att bryta ihop känns det som.
Och allt har med loppans JÄVLA Trots humör att göra. Jag hatar de stunderna.
Och får så dåligt samvete när jag skäller på henne men aldrig på Olivia.

Skit rent ut sagt.

Avlastning hade suttit förbannat fint.
Jag tom önskar jag kunde jobba 1-2 dagar i veckan. Så jag får en chans att sakna dem där hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela