jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Ibland...

Publicerad 2016-05-22 22:00:11 i Allmänt

Vissa dagar går bara musten totalt ur mig.
Som vanligt är där 1000 saker jag vill göra, behöver göra. Som vanligt får jag inte gjort ett skit.

Idag är en sådan dag.
En dag där jag bara egentligen vill sätta mig och gråta.

Jag hatar dessa dagar. Jag hatar denna känsla. Jag hatar mig själv då.

Fan vad jag önskar att mina föräldrar bodde typ 10 min från mig. Vad jag önskar att jag kunde få hjälp när jag verkligen behöver så jag får ngt gjort. Det gör så sjukt ont i mig.

Och som om det inte är nog. Alla jävla irriterande flugfanskap! Invasion idag och de kryper över mig. Över knorren som inte får sova ifred.

Måste vara djävulens påfund dessa djur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela