jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Ok stämpel

Publicerad 2016-05-18 11:52:12 i Allmänt

Idag är inte vilken dag som helst. 
Idag blir loppan 2.5 år 😨 och knorren 4 mån.
Detta innebär dags för BVC!

Loppan skulle rita, sparka boll, prata, hoppa jämfota,  mätas, vägas mm

Herregud vad hon blivit stor!
16 kg och 97 lång. Låg över på båda kurvorna men lika mkt på båda så hon är proportionerlig. 

Knorren har växt till 7.36 kg och 64.4 lång.
Så om jag jämför med loppan väger hon 700 g mer och är 1.5 cm längre vid samma tid.

Kan säga att jag inte är avis på de som ska hålla henne på dopet...

Skorv uppe på hjässan har hon, som jag hoppas få lite under kontroll till dopet. Ser ju inte så snyggt ut direkt. Och ännu mindre nu när hon rivit sig där med. 

Tiden flyger som vanligt. Men tänder var inte på g som jag trodde. Tyckte det såg ut som det och känns som det men vi väntar ett tag till.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela