jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Vissa dagar...

Publicerad 2016-05-06 07:59:22 i Äntligen mamma

Ibland känner jag mig verkligen som en amko och Inger annat. Igår var en sådan dag. Tänkte efter över vad jag gjort under dagen när kvällen var kommen. Jo typ amma hela dagen. 
Mindre kul. 
Hoppas livan är på bättre humör idag. Känner mig så låst till soffan... och när det är fint väder ute gör det extra ont i mig att inte kunna göra något mer än amma.

Morfar har frågat efter loppan och Loppan efter morfar, så funderar på att låta henne sova borta i helgen. Så kanske vi hinner få upp både staket och sanera huset. Känns superaktuellt det sista. Misstrivs så sjukt mycket! Fint väder ska det ju vara med.

Och som vanligt har jag 1000 saker som jag vill få gjort.. vart börjar man? Jo med frukost uppenbart! 😂




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela