jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Min vanliga tur 😂

Publicerad 2016-11-10 16:02:28 i AllmÀnt

Ja jag med mitt flottiga smöriga hÄr idag.
LÀngtar till mitt bas ikvÀll.
Vad hÀnder?
Vattnet strular!
FrÄn att det lÀt som att vi hade en demon i kranen, dÀr det bokstavligen spotta, hosta och frÀste vatten, till att vattnet blev helt rödbrunt, till att vi nu inte har nÄgot vatten.

đŸ˜•đŸ”«

Och utöver det fÄr jag inget gjort hÀr idag. SÄ fort jag pÄbörjar nÄgot sÄ gÄr larmet pÄ livan.
Äta, vill inte!
Sova, vill inte!
Bara sutta pÄ bröstet.

SÄ detta smörpaket sitter nu och dryper fett hÀr i soffan. Med en liten i famnen, en röra som ger mig huvudvÀrk och en st loppa som hjÀlper till att göra röran Ànnu vÀrre.

Ja... min dag pÄ ett ungefÀr.
Jag som skulle pÄbörja matlagningen för ca 1 h sen.
Blir sen middag idag. Med mjölk att dricka. Jag som inte direkt gillar att dricka mjölk.

Hepp Hepp!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inlÀggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela