jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Mina böner är hörda

Publicerad 2016-11-04 15:58:33 i Allmänt

Vi var och vaccinerade oss (inte mig dock) inför den kommande resan idag.
Loppan sa inte ett knyst av sprutan. Jag är så sjukt impad. Livan gjorde typ 2 gråt ljud sen var det över och pappa Olof påpekade att det gjorde ont 😂

Snart snart så åker vi och jag längtar så in i helvete rent ut sagt. Bort från alla måsten här hemma. Ladda batterierna så det sjunger om det.

Kom hem, käkade fulle, packade med loppan i bilen och körde iväg för att fixa vovvemat. 
Kom hem och får en fin överraskning.

Min älskade fina sambo har fixat barnvakt så vi ska ut och äta på restaurang ikväll!!!
Halleluja!! Mina böner är hörda!
Så gott och skönt det ska bli med bara han och jag tid ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela