jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Oh no....

Publicerad 2016-11-10 19:25:04 i Allmänt

Jag som längtade så till ett bad.
Jag trodde verkligen att älsklingen skulle komma hem med sitt trollspö och fixa.
Jag sitter nu och inser att torrschampoo är en jädrans bra uppfinning. Det och deo 😣

Pumpen har gått åt helvete.
Vill jag bada får det bli i iskallt vatten från en dunk. Tror tom att ett dopp i havet hade varit varmare.

Vem ska jag ringa å fråga om jag får låna en dusch? Eller ska jag låta min familj få plågas med flottetotte till imorgon och hoppas ngt innerligt ATT Olof lyckas laga den imorgon?
Jag som hade dagen imorgon planerad.

Detta är nackdelen med att inte bo nära sin familj.

I. Hate. It.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela