jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Panik i miniformat

Publicerad 2016-11-28 12:41:59 i Allmänt

Allvar? Vart f-n tog tiden vägen?
När vi bokade resa var det evigheter kvar. Nu har jag mindre panik då vi snart är där och jag har fortfarande 1000 saker ogjorda som skulle vara klara tills avfärd.

Vart kan man fixa mer tid? Eller köpa effektivitet?

Första advent gick av stapeln igår. Jag har fått upp alla stakar och grejer, men har fortfarande något fönster kvar att putsa. En sak på att göra listan.

Loppan är sjuk och tror det är öronen som spökar. Hon klagar även på halsen och jag bara hoppas vi alla hinner gå genom och bli friska innan vi åker.

Nästa vecka drar även O och jag på julmarknad och farmor ska bo här i huset med hund och barn. Vill få ordning här så man slipper skämmas innan vi lämnar över.

Jag vet bara inte vilken ände jag ska börja i. Börjar på ett ställe för att bli avbruten 1000 gg, glömmer bort vad jag höll på med och börjar på annat.

Just nu önskar jag bara en container utanför rutan så jag bara kan ösa allt ut ur huset...
Bra början på denna vecka!

Nåja, kanske att jag får gjort ngt OM båda lyckas sova här samtidigt. Men just nu ser det ut som att de kommer gå om varandra. Min fina tur.

Till påköpet har jag ont i magen till och från. Jippikayey eller nått.

MEN solen lyser idag och det är härligt fint väder 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela