jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Laddad med ny energi

Publicerad 2016-10-03 13:39:50 i Allmänt

Kom iväg i lördags på tjejkvällen. Nykter just in case. Men gud vad kul det var att komma iväg.

Dagen började mindre kul med en låsning i ryggen from Hell, vilket gjorde att jag en stund trodde att jag inte skulle lyckas komma iväg. 

Men iväg till bästa massören där jag även fick fyllt på energin med lite egentid där jag fick flabbat av mig lite. Fikat och umgåtts med en vän jag inte sett på över 1 år tror jag det var tom. Mycket hade hänt som jag totalt var ovetande om.

Hem om, amma snabbt, bytte om och drog till en början tveksamt iväg. Iväg till en kväll med majoritet av folk jag bara "känner" till namns.
Men gud så trevligt det var!

Jag har saknat sådana kvällar så det nästan värker i kroppen. Att få umgås med ett gäng glada brudar där ljudnivån i för sig kunde varit lite lägre så jag kunde hört bättre vad folk sa när de pratade med mig, men skit i det! Jag behövde detta!

Jag kan inte minnas när jag senast fick umgås i ett sådant härligt tjejgäng. Det är liksom jävligt längesen. Mina vänner som jag har är liksom inget svetsat gäng. Jag är nära vän med dem alla men de är i sin tur inte nära och goda vännner med varandra.
Vilket resulterar i att ja, jag "tillhör" lite här och där. Och alla har sitt på sina håll och då blir jag bortglömd här borta då jag inte finns på hemmaplan längre.

Så detta var välbehövligt! Och fruktansvärt saknat! Skänkte mig massor av ny energi och glädje. Vilka härliga brudar alltså! ❤

Så då är vi inne på en ny vecka. Och en vecka närmare vår resa och mina dyk! Woooha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela