jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Slår aldrig fel

Publicerad 2016-10-29 15:58:46 i Allmänt

Höstlovet står och knackar på dörren och jag har 2 sjuka donnor hemma. 
I förmiddags fick jag sanera både dotter och soffa då vi fick spyor över hela henne och soffan.

Inte magsjuka utan hostar så mycket att allt kommer upp. Bara älskar detta 😉

Så det kommer bli en kul ledig vecka - not.
Men men. 

Lilla fröken olycksfågel spenderade tisdagen på akuten. och jag blir verkligen fundersam även denna gång varför barn inte prioriteras. Långa väntetider, sena timmar, ingen mat = ingen bra kombination. 

Som tur så behövdes hon inte sys och hennes tänder tog ingen skada i fallet på förskolan, så vi fick åka hem igen utan några extra överraskningar. Tack och lov har de bra läkekött de små.
Dagen efter fixade hon till en ny fläskläpp. Loppan hon kan 😉



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela