jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Wooppss....

Publicerad 2016-10-14 13:16:41 i Allmänt

I did it again....

Jag städade min mobil.
Den klagade på att jag inte hade mer lagringsutrymme på mobilen, så den åkte på en rensining.
Jag har dropbox men för ändå över alla foton till datorn just in case.
Bättre dubbelt än några foton förlorade.

Hade bara över 1000 foton och filmer i min mobil SEN början på Juli i år.
Och jag som tycker att jag inte fotar lika mkt i år som tidigare... Hmm....

Då har jag ju även foton och filmer på digitalkameran med!
Whooppssiiee.....

Gissar att det är så det är med barn.

När jag ändå passade på att föra över och rensa så rensade jag rejält.
Jag rensade så rejält att mina inställningar på mobilen försvann.
Och annat kul som var inlagt.

Så nu ska jag bara klia mig klart i huvudet och försöka komma på hur jag lagt in allt, så jag kan fixa till min mobil igen! Säger som loppan brukar säga. "Bra jobbat mamma!"

Idag har jag haft lyxen att få en fotvård. Som mina fötter har längtat! OCh världens bästa sambo betalade den med. LYX! Vad som var ännu mer lyx var att hon kom hit och gjorde den på mig, så jag behövde inte en kludda med att fixa barnvakt mm. Och billigt var det! Och himmel vad skönt det är att trampa runt på golvet nu!
Nu ryker de slitna skorna som förstör mina fötter. 

Annars gör vi inte så mkt här.
Sjukstuga sen natten mellan tisdag/onsdag. Och idag blir det faktiskt ett besök på VC för att kika i loppan stackars hals som hon klagar över att hon har ont i.
Ikväll är vi bortbjudna till "grannen", ja här ute på landet sett, för en trevlig kväll.
Och jag är så uppspelt och glad över detta att jag knappt vet vart jag ska ta vägen!:
Hittills så har vi trevliga samtal, idag blir det "skarpt" läge där vi alla ska umgås en kväll, och barnen ska leka av sig. Och jag hoppas att detta kommer bli en hit för fortsatta träffar. Som jag saknar att ha sådant umgänge här ute! Jag är ju supersocial och trivs verkligen som fisken i vattnet med bjudningar hit och dit.

Och när ovanvåningen är klar nästa år, och vi fått vårt nya matsbordsmöblemang (så man slipper sitta med tallrikarna i knäet), så hoppas jag på massor av bjudningar =) 
Längtar!

Nähe, jag får väl googla vart VC ligger så jag hittar dit. Dumt att missa tiden för att jag inte vet vart jag ska köra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela