jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

8 mån fasen

Publicerad 2016-09-07 12:22:39 i Allmänt

Kan det vara den man hamnat i nu tro?
Det är mycket gnäll här hemma. Och det gör mig lite smått tokig. Är man inte 100 % frisk så är uppenbart ens nivå lägre.

Jag vet att det är jobbigt att vara dålig. Ännu mer för en liten bebis. Men jag hoppas detta verkligen snart är över! 

Kan inte minnas när jag sov en hel natt senast utan 511 avbrott för en ledsen bebis eller en st loppa som ropar efter mamma för hon sparkat av sig täcket. 

Jag blir tokig!
Jag är så sjukt död när kl ringer på morgonen att jag bara vill kasta mobilen i väggen och låsa in mig i en mörk skrubb och få sova vidare.
Igår somnade jag som en sten strax efter 22. Det bara gick inte att hålla locken uppe.

Jag känner hur bitter jag börjar bli och jag hatar det. Jag saknar den glada tiden.

Jag kan verkligen inte minnas att det var så det var när loppan var liten. 
Så snälla säg att det är en fas och snälla låt den snabbt vara över innan den knäcker mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela