jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

8 mån

Publicerad 2016-09-20 23:30:23 i Allmänt

Som vanligt så har även den sista månaden gått åt helvete för fort!

9340 g
71 lång
Och helt full med kärlek!

Vill inte alls ligga ner utan ska bara sitta eller springa i sin gåstol.
Så i och med att hon inte vill ligga ner så kan man ju lätt räkna ut hur bra hon är på att vända sig 😣

Men trots detta så tar hon sig fram. På något sätt, på rumpan. För hon är sällan kvar vart jag sätter henne!

Det är mkt mamma som gäller. En riktigt mammig tös och synnerhet när hon är trött. Gud vad jag älskar att mysa med henne!! Mjuka goa lilla bebis ❤

3 tänder är komna och hon har ett helt underbart skratt som smittar av sig väldigt lätt. 

Dröjer inte länge förrän vi kommer få höra mamma här. Hon har redan börjat försöka ropa mamma, synnerhet när hon är ledsen och det är pappa som håller i henne.

Annars är det mycket ba ba ba ba, fiskmunsläte, "prutta" med tungan och ett aaaaAaAa i olika toner.

Oftast glad och, ja, jag älskar henne så det värker. Jag vill verkligen stoppa tiden. Jag ser på loppan och blir lite rädd när jag ser hur förbannat fort det går.

Hon har inatt börjat sova hela nätter igen och jag hoppas det kommer fortsätta nu.
För himmel så gott det var att vakna Imorse och vara utsövd! Wow!

Hon jagar gärna storasyster och skiner alltid upp som en sol när hon ser henne. Syrrans böcker är även väldigt intressanta. Så även våra mobiler. Hon försöker alltid slita dem ur händerna på oss.

Börjar även få mer aptit på riktig mat nu. Och skulle hon få flaska så vill hon ha den sittandes.

Och på tal om sitta så älskar hon att sitta i soffan sidan om oss och dra och bita i filten. Lägger gärna den själv över huvudet så man kan leka titt ut med henne.

Och storlek 74 har hon. Men snart dags att gå upp i 80 då 74 börjar kännas tight och litet.

Ja kort och gott. Hon växer som ogräs och är helt jävla underbart go 😄

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela